Tjaaa:);)

Heej :) Tänkte börja med massa frågor så aa så ni lär känna mig :) :) :

FAKTA

NAMN:Rebecka Linnea Andersson
Födelsedag:30 Juli
Bor:Kungälv

Arbete: går i skolan

FAVORIT…

Färg:
ROSA,vit,svart,blå
Plats: vid havet och mera ställen :)
Drog: Godis
Djur:Alla typ :) :)
Affär: Gina Tricot, Vero Moda, H&M, Med mer
Café: vet nt :S
Skor: vet nt:S

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Ja 
Gnälla: ne
Skrika: Nej 
Sova: Ja 
Drömma mardrömmar:inte så ofta :) :)
Försöka vara annorlunda: Nä 
Klä dig i svart: Ja jag har många svarta kläder :) :)
Hata folk: nepp
Lita på folk: Japp

NÄR…

Åt du senast:
För ca 4 timmar sen

Läste du en bok senast: 2 dag sen
Köpte du något senast:vid 12:)
Svor du senast: några timmar sen kansk :) :)
Sjöng du senast:vet inte
Klagade du senast: vet nt :) :)


Är det sommar: Mars men jätte fint väder :) :)

 

HAR DU…

För många vänner:
neee då 
Tvångstankar: njaa vet nt 
Någon annan psykisk sjukdom:nepp
Färgat håret: nee men tonat håret :) :
Brutit några ben: Nej
Några piercings: yees 3 i öronen och 1 i naveln :) :)
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja det har jag säkert :) :)
Bra självförtroende: njaaa
Blivit kär i någon på nätet:nee
har du bilvit kär: japp


ÄR DU..

Förstående:
Ja
Osäker: nja

Blyg: Ibland
Smart: jag tycker det men nt mina kompisar :) :)
Pratglad: jaaaaaa med vissa :) :)

 

om ni vill veta mer kommentera då :) :) bild på mig kmr senare :) :)

 

heej då:) :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0